måndag 22 september 2014

Måndag

Har precis kokat lite ris till min matlåda imorgon. Ja ni läste rätt, till min :) Jag har nämligen gått o blivit med jobb! Hurra för de :) Ska sitta på transcom för tele2 säljavdelning på inkommande samtal. Idag va första dagen på utbildningen som kommer att pågå i 3 veckor. Det va en mjukstart med lite lära känna varandra övningar, värderingsövningar o lite sånt :) Kändes bra iaf o imorgon kör vi på med produktkunskap o systemen vi ska jobba i. Det verkar vara ett bra gäng på 15 personer som jag ska utbildas/jobba ihop med. Så de här blir nog bra! Skönt att få komma ut o göra något :)

I söndags träffade jag även flickorna o deras små för en fika hos Charlotte. Så härligt att se er allihop! 
Hade tänkt ta ett kort på allesammans men glömde bort de bland allt skratt o den goda snickerscheesecaken :) men här en bild på Mathias, Lova o Loke.. :)

På kvällen kom faster Emelie hit o passade barnen medans de sov så jag o faster Noren kunde gå på bio :) Nästa gång hoppas jag vi kan gå tillsammans alla 3 istället ;) 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar