lördag 27 september 2014

God morgon

Då har den första veckan på utbildningen passerat o shit mitt huvud är proppat med info! Denna info ska jag nu kategorisera runt i mitt huvud på bästa sött för att sen kunna komma ihåg de lätt när jag behöver den.. Lite rörigt med alla system man ska hantera samtidigt o allt man ska komma ihåg :) men de blir nog säkert bra o när de 2 sista veckorna har passerat sitter allt som ett smäck! :)
Barnen håller på att vänja sig vid att jag numera jobbar. Loke blir ledsen när jag lämnar på dagis o Lova säger att hon inte vill att mamma ska jobba. Känns lite tungt men förhoppningsvis så släpper de snart!

Nu sitter jag med barnen i soffan o tittar på Nicke Nyfiken. J jobbar o han kommer vi nog inte se alls idag. För ikväll ska jag ut på galej med Becka o Carro så barnen ska lämnas till faster Emelin lite senare :) Sen far jag till Becka för lite fix o färgning av hår innan bussen tar oss in till Örebro o Carro. Där blir de tacos o utekväll! Ska bli riktigt skoj o jag ser även fram emot sovmorgonen imorgon ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar