lördag 15 november 2014

Bowling, vänner o familj

Då har jag slagit mig ned i soffan efter att ha fått barnen i säng. Inga problem med de idag då de härjat hemma först o sen fått träffa sina saknade vänner Mathias o Lovisa :) vilken glädje! O jag delar deras glädje, underbart att träffa vännerna igen! :) bus o skratt på hög nivå hela eftermiddagen. 
Igår va jag iväg på tacobuffe o bowling med jobbet:) riktigt kul o speciellt att få träffa alla i gänget! Vi gick efter bowlingen till en studio o festade vidare för att slutligen hamna på red brick :) 
Imorgon är de dags för jobb igen ett par timmar o eftersom J oxå jobbar kommer farmor hit o löser av faster bär hon ska iväg o jobba. Alltså vad skulle vi göra utan er kära familj?!❤️ så tacksam för alla gånger ni finns där o ställer upp för oss! Kan inte riktigt beskriva de med ord men jag hoppas ni förstår ändå. 
Veckan i övrigt har bestått av jobb o de vanliga. Har även varit o hälsat på Anna o Noah o lekt :) 
Nä nu ska jag titta på Bones o vänta på att Noren kommer hit o att J ska komma hem från jobbet :) 
Hoppas ni har en bra helg alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar