torsdag 6 november 2014

En återblick om vad som hänt :)

Sitter nu o väntar på kollegan som jag ska plocka upp från bussen det väntar ett kvällspass på jobbet. Det flyter på bra o vi har nu fått reda på i vilka team vi kommer hamna i efter utbildningen som de är sista veckan på. Så på fredag ska jag va klar för att börja jobba på "riktigt" :)
De nya teamet har en bowlingkväll med tacobuffe inbokat nästa fredag. Så de ska jag med på o ska bli riktigt najs att få träffa alla i gruppen mer privat o lära känna dom. Har sån tur med att våra coacher jobbar i den gruppen annars o att jag får med mig 2 från traineegruppen oxå så jag känner ju redan några.
Måste även tacka mina snälla kollegor som gav mina barn en Frank! 
Så gulligt att tänka på mina barn o ge dom den :)

De senaste dagarna har varit toppen! I helgen va vi till Ullared jag o Noren, shoppade en del o sen blev de en utekväll i Göteborg :) bra tänkt Noren! :) bra hotell med god frukost o sen en bra utekväll på stan! Gick först till en pub o sen vidare till en nattclub. De är den största nattcluben jag varit på någonsin! Att vi hittade ut från stället är ett under, haha! 4 våningar med trappor o gångar överallt, säkert en 8 dansgolv med olika musikstilar o barer på :) 
----------------------------------------------
Jaha längre än så kom jag visst inte igår. Men inställer för att radera allt o börja om så låter jag de helt enkelt vara kvar :) 
Inser nu när jag läser igenom allt att de ser ut som de va enkelt att ta sig till stan för utekvällen. Haha, de skulle vara enkelt gick vi höra. Bara att hoppa på bussen som hår utanför hotellet o sen gå av vid centralen. Jojo för de första skulle vi lista ut vilket håll vi skulle åka åt av de 3 olika möjligheterna som fanns. 3e gången gillt hittade vi rätt busshållplats o försökte lita ut vilken kod de va som skulle smsas för biljett. Haha! Så vi frågade busschauffören men ja vi kan väl säga så här: De va den minst serviceinriktade person jag har träffat någonsin. Så ja de slutade med att vi gick av fel o fick gå i världens oväder. Regn, åska o blixtrar, ingen hit..men vi kom fram till slut o tog taxi sista biten istället för att åka fel med spårvagn. När vi skulle hem funderade vi inte på nåt annat alternativ än taxi ;)
Vi va hemma vid 4 på hotellet igen o däckade direkt!
Sov ett par timmar sen gick vi upp inåt en god frukost innan vi åkte hemåt för o hämta barnen o sen hem :) 
Sen har barnen fått vara hemma med faster ett par dagar när J o jag har jobbat. Loke har haft feber o båda förkylda. Men idag ska de åter till dagis o tillbaka till vardagen. De här dagarna i veckan har även bjudit på sovmorgonen varje dag då barnen sovit till ca 8!! Idag fick jag sova ända till 8:30 för Loke!:) vet inte vad som hänt men ja jag njuter så länge de varar, haha. Dröjer nog inte länge förräns vi är tillbaka på vanlig rutin o 7 igen ;)
Nu är de dags för frukost här o börja göra barnen redo för dagis. 
O jag ska försöka att inte låta de gå så länge till bästa inlägg ;)
Lite bilder från de senaste dagarna såklart innan jag trycker på klart. 
Vi åt pizza på söndagen när vi hämtat barnen o barnen fick med detta brödhjärta till sin pizza. Så gulligt! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar