söndag 26 oktober 2014

Söndag

Då är nästan denna helgen över..söndagen börjar lida mot kväll o kommer snart att övergå i måndags morgon. 
Dagen har varit bra o jag vill tacka min familj för god mat, fina presenter, blommor o pengar. Jag fick även agera frisör o klippa lite i nacken på gammelmormor :) hoppas hon blev nöjd o bara inte sa de. 
Mormor o Lova övade på att skriva lite innan maten. O Lova va riktigt duktig :) fick en hel hög med pyssel o målarböcker. 
Lyktan med mitt namn fick jag av min lillebror o den andra lyktan + ugglan fick jag av syster :) tack kära ni! 
Nu har jag 2 vaser med blommor i här hemma o jag älskart! Är ju så fint med en vas med snittblommor i :) 
Snart ska barnen läggas o de ska göras matlådor tills imorgon. Fm pass hela nästa vecka. Jag är taggad för jobb o hoppas på en bra start med mycket sälj ;)
Barnens dagis är stängt imorgon o eftersom jag jobbar o J jobbat natt så ska barnen få vara med faster Noren. Tack kära du för att du alltid finns där för oss! Vad skulle jag göra utan dig min fina?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar