tisdag 21 oktober 2014

30+ alltså..

Jaha då har man fyllt år igen. Dagen började med att Lova sa direkt när hon vaknade. -Mamma, Jag älskar dig!
Ja kan få en bättre start på sin födelsedag? :) Sen sjöng de för mig några gånger innan de va dags för dagis. Barnen fick visa mig "Doravägen" som de brukar gå med pappa. Efter jag lämnat de små gick jag ner till stan för att möta upp Becka. Hon bjöd på lunch o en trevlig stund innan jag va tvungen att åka till jobbet. Jobbade sen till 20:15 igår kväll.. Men visst blev de tårta o present när jag kom hem! :) tack mina hjärtan ❤️ 
På tal om jobbet så tycker jag att de är roligt, mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Men såklart mycket att lära än men de tar sig! 
Nu är de åter morgon här o barnen sitter på varsin sida om mig i soffan med sina surfplattor. Den ena tittar på Dora o den andra på olika klipp med bilar på youtube. 
(Tokfia, haha)

Denna fm ska jag försöka fixa iordning lite här hemma, städa oså. Sen hoppas jag att jag hinner slappa lite i soffan oxå o se ikapp lite Big Brother ;) 
Ha en trevlig dag hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar