söndag 5 oktober 2014

Söndag igen o slut på denna helg

Nu äntligen har jag slagit mig ned i soffan o tagit kvällen. Tittar på klockan o inser att den "bara" är 19:58.. Känns som om den vore mycket mycket mer! Blir nog en tidig kväll ;)
Dagen har gått i ett med att hinna ikapp med allt man inte längre hinner med när man jobbar 8-16:45 mån-fre. Ett berg med tvätt som va tvunget att tvättas, ett hem som skulle plockas i ordning i, barn som vill leka, mat som skulle handlas och lagas. Sen för att kompensera lite missad tid med de små sa jag ja när Lova ville baka idag oxå. Så mellan tvätten gjorde vi både stora o små muffins samt TipTop bollar :) Lova va mycket nöjd med sina små egna muffins o tryckte glatt i sig 2 o en halv. 
Jag önskar att helgen hade en massa mer timmar, är så mycket jag vill hinna med att göra o så många jag vill hinna träffa o umgås med :( 
Men de är väl såhär vardagen ser ut o kommer att se ut framöver. 
Saknar mina träffar med vännerna ❤️ 
Vi fick ihop en liten lekdejt med Anna o Noah iaf igår fm :)
1 vecka är det kvar av utbildningen bara o sen ett prov på måndagen veckan efter. Sen är de dags att sätta sig vid telefonen på heltid. Eller ja 75% ska jag ju jobba efter utbildningen så då kanske dygnen får lite fler timmar o jag kommer att hinna med mer både hemma o socialt. Jag hoppas på de iaf! :) 
Samtidigt är de ju trist på pengarna att de blir en stor skillnad på 75% o en heltidstjänst men men. Får hoppas att jag blir en hejare på att sälja helt enkelt ;) 
Lyckades ju iaf förlänga ett abonnemang o sälja en mobil till de i fredags när vi fick testa att sitta på telefon :) 
Nervöst som attans o fick typ totalt hjärnsläpp när jag satt där.. Så ja denna vecka ska jag öva öva o öva lite mer så jag är med på riktigt på tisdag sen. 
Lite bilder från helgen som gått :) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar