lördag 25 oktober 2014

God morgon!

Ja då va de helg, lördag dessutom. Så idag vankas de lördagsgodis.. Lova har påpekat några gånger att de är lördag idag men än så länge har hon inte frågat efter lördagsgodis :) haha! Men de kommer väl snart. 
Inte helt lätt att få en bild på de 2, detta är kanske försök 20 o ja jag orkade inte mer o nöjde mig :)
Idag är de planerat för handling o jag funderar även på att kika på ett par skor. Orkar nog inte vänta tills nästa vecka då jag o Noren ska till Ullared :) åhh va kul de ska bli! Ska bo kvar i Varberg över natten innan vi åker hem igen. 
Dagen igår gick bra trots allt, hungrig som ett djur när jag kom hem dock! Men jag lyckades med 6 sälj så personligt rekord o va den som hade mest sälj i gruppen igår! :) kändes så bra även om jag inte vann tävlingen som coacherna hade anordnat. Man kunde vinna en Frank om man lyckades kasta en pingisboll i en kartong efter man fått ett sälj. Självklart sålda jag inget just då o 2 st va före o prickade såklart kartongen. Jag bitter?! Nä vaddå?!!! Haha ;) jaja Frank får följa med mig hem en annan gång helt enkelt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar