lördag 18 oktober 2014

Helg

Då va helgen här o den blev inte riktigt som planerat. Idag va de tänkt att vi skulle åka till mamma/mormor o äta lite lunch o tårta då jag o syrran fyller år till veckan. Men nån stans har de brist i deras kommunikation att berätta för mig att de bytte dag till söndagen. Bara de att jag har ju gjort upp andra planet för söndagen så nu blir de inget denna helg utan fick flytta till nästa. Inte hela världen men jag kan inte låta bli att undra när jag skulle fått reda på de om jag inte ringde själv igår em o frågade. 
Jaja strunt samma nu sitter jag här o målar med barnen istället efter en fm med städande. 

Man hamnar lite efter när man jobbar tydligen o jag har inte riktigt kommit i fas med att sköta allt samtidigt än. Men de kommer väl ;) annars så går de väl rätt bra ändå måste jag säga, stor skillnad på att komma hem efter 17 som förut o efter 15 nu iaf. De har funkar bra för J att gå hem med barnen från dagis med. Tänkte nästan att de skulle bli ett riktigt projekt med dessa yrväder till barn, haha! Men nej då de har skött sig jätte bra o hittat en egen liten väg att gå som de kallar "Dora vägen" :) 

Jobbet flyter på o de känns lättare o lättare för varje dag som går. Men mycket kvar än innan de sitter perfekt o jag önskar att jag kunde sälja lite mer o inte få så många kunder som tryckt sig fel o ska till en helt annan avdelning. Nästa vecka gör jag em vilket betyder att jag inte slutar förrän kl 20:15. Får iaf se barmen en liten sväng på morgonen/fm innan jag lämnar som kl 11. Sen sover de nog troligtvis när jag kommer hem.
Igår va jag hem till Becka o åt lite gott o sölade skit med tjejerna :) himlans trevligt o så kul att vi kan få ihop lite träffar sådär ibland o bara umgås lite. Härliga tjejer allihop! 
Imorgon ska vi träffa ytterligare 2 härliga tjejer o deras barn :) man saknar sina vänner när man inte ses lika ofta längre.  Men imorgon då ska vi äntligen ses.
Annars så har dagarna bara sprungit förbi den här veckan, vi har umgåtts med faster såklart, varit hos farmor o hälsat på. Där bjöds de på glass på diskbänken ;)
Smaskens :) 

Nej nu kivas barnen med varandra o jag tycker mig även ana en doft somnbwtyddr att de är dags att byta blöja ;)  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar