lördag 11 oktober 2014

På måndag kör vi!

Barnen sover i sina sängar o jag är bänkad i soffan. Borde börja fixa med lite gott tills J kommer hem från jobbet. Men de är så skönt att bara sitta här o glo på tv :) 
Vi hade Becka o Alva här på besök i eftermiddags o kvällen. Så trevligt o mysigt! Barnen lekte o hade superkul, vi åt våfflor med en massa gott till o Becka o jag kunde sitta i soffan o prata, härligt! Tack för besöket :)

I fredags va sista dagen med utbildning på jobbet o de va prov på allt vi fått lära oss. Nervöst som tusan att klicka på färdigt knappen o få provet rättat. Men tillslut klickade jag o fick godkänt!! 3 fel men jag blev godkänd :) så på måndag börjar tiden på telefon på heltid, eller ja på 75% som min tjänst ligger på. Nervös men samtidigt ska de bli kul. 
Firade sista dagen o med godkänt prov med en tuttbakelse som företaget bjöd på då de är bröstcancer månad :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar